27 листопада вчитель-класовод, Ревер Л.В., провела відкритий урок літературного читання у 2 класі з метою навчання свідомо і виразно читати казки; розвивати вміння виділяти в тексті дійових осіб, давати їм характеристику, глибоко відчувати казку, її героїв, засуджувати хитрість, підступність, боротися з ними у повсякденному житті; розвивати вміння читати за особами, переказувати; виховувати любов до народної творчості виховувати чесність, порядність.Тема уроку була казка "Лисичка-сестричка".
Хоч урок був побудований за традиційною структурою, вчитель використала також інтерактивні методи навчання, ввела ігрові моменти.
Після оголошення теми, мети уроку, мотивації учнів до навчальної діяльності відбулась актуалізація опорних знань. Учні доповнювали асоціативний кущ, що допомогло у формі гри згадати вже вивчені учнями відомості про народну творчість. На етапі засвоєння нового матеріалу учні читали уривок з казки, висловлювали припущення про подальший перебіг подій, засвоїли поняття "повтор" як літературний прийом, вдало використовували його для переказу прочитаного та припущень щодо подальших подій казки. Хоч казка вже була добре відома багатьом учням, вони брали активну участь у обговоренні теми, відгадували загадки, доповнювали висловлювання. На етапі закріплення набутих знань учні намагались самостійно відтворити зміст казки за пропонованим вчителем планом та ілюстраціями. Учні також склали коротку характеристику головної героїні. Кожен мав змогу назвати слово, що найточніше відтворювало, на його думку, образ лисички, називав мотиви такого вибору, що часто мали асоціативний характер. Як підсумок уроку вчитель провела коротке опитування по змісту казки. Учні отримали домашнє завдання: повторно прочитати казку, підготувати переказ прочитаної частини.
Учні добре засвоїли навчальний матеріал.
На наступному уроці буде продовжена робота над казкою, учні переглянуть мультфільм за її мотивами, працюватимуть над удосконаленням читацьких вмінь.
|